HOŞGELDİNİZ

Aradığınız konularda size yardımcı olabildiysem ne mutlu

Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2011 Perşembe

GÜZEL SÖZLER

***Son defa görsem seni
Kaybolsam yüzünde
Son defa yenilsem sana
Hiç anlamasan da
Son defa benim olsan
Uyansam yanında..



***Seri cinayetlerinin yeni bir kurbanı olsam da,
En gizemli delil'i bıraktın kalbime o sahte parmaklarınla.
Övünme hiç boşuna!
Cesedim meçhul bir aşka düşse de,
ben failimi bile bile sevdim anlasana!.



***BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni
Hayatı ne önemse, nede hafife al. Onursuz birliktelikler yerine, onurlu bir yalnızlık yaşa sadece...!


***Ağırdır sevmelerim öyle her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, herşey olur daaa şu kalbim birtek sensiz olamaz bee gülüm. Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım, sonra ismini heryere yazdım, ismini yazdım. Ismini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana Taptığııııım taptım bee yahuuu...!!!!


***Sevgi gözlerinin içine baktığında kalbinin cız etmesidir !!!...
Sevgi hergün görüşüp konuşsanda o aradığında hiç konuşmamış gibi özlemektir ve saatlerce
hiç durmadan konuşabilmektir. Sevgi birbirine sarılıp saatlerce ağlayabilmektir.


***GECEMİDİR İNDANI HÜZÜNLENDİREN İNSANMIDIR HÜZÜNLENMEK İÇİN GECEYİ BEKLEYEN. GECEMİDİR SENİ BANA ÖZLETEN Y
OKSA BEN MİYİM SENİ ÖZLEMEK İÇİN GECEYİ BEKLEYEN.



***HİSSEDİNCE SANA VURULDUĞUMU BAHARDA KUŞ OLUP UÇACAĞIM. bAKINCA GÜZEL GÖZLERİNE HASRETİ BİR ANDA SİLESİM
GELİR. AMA NE ÇARE NE KUŞ OLUP UÇABİLİRİM NEDE HASRETİ SİLEBİLİRLİM AMA İNAN BANA SENİ BİR ÖMÜR BOYU SEVEBİLİRİM


***GÖZLERİM RAHATSIZ EDİYORSA SENİ KAPATIRIM BİR DAHA AÇMAM SÖZLERİM RAHATSIZ EDİYORSA SENİ SUSARIM BİR DAHA
KONUŞMAM VARLIĞIM RAHATSIZ EDİYORSA SENİ BİR DAHA KARŞINA ÇIKMAM SEVGİM RAHATSIZ EDİYORSA SENİ ÜZGÜNÜM GÜZELİM


***KEŞKE YALNIZLIĞIM KADAR YANIMDA OLSAYDIN KEŞKE ONUNLA PAYLAŞTIKLARIMI SENİNLE PAYLAŞSAYDIM KEŞKE SENİN 
ADIN YALNIZLIK OLSAYDI VE BEN HEP YALNIZ KALSAYDIM.

Hiç yorum yok: